Сайт Інформаційно-бібліографічного відділу є частиною бібліотечного порталу lib.kherson.ua
Новини
25.07.2017 11:57

Читайте найкращі книги!
Сьогодні в Україні щороку з'являється значна кількість...

06.07.2017 12:52

Операція «Guten Morgen» та інші пригоди у херсонському готелі
Літо для учасників клубів «КЛІО» та «Дивослово»...

26.06.2017 11:51

"Виктор Гошкевич и его мир: семья, окружение, древности": презентація книги
Херсонці люблять історію рідного краю і з задоволенням...



Галерея


Гість | Увійти
Версія для друку
Наші публікації: ЕБ > Тематичні списки літератури > Педагогічні науки > Активізація пізнавальної діяльності на уроках історії

Активізація пізнавальної діяльності на уроках історії

1. Ачкасов А. Є. Ігрові та дискусійні методи проведення уроків історії / А. Є. Ачкасов // Історія та правознавство. – 2010. – №15. – С. 6-12.
2. Бойченко Л. Мотивація навчальної діяльності: методичний семінар-тренінг із використанням методів інтерактивного навчання / Л. Бойченко  // Завуч. Сер. Шкільний світ. – 2011. – № 11. – С. 1-8.
3. Гупан Н. Сучасні підходи до викладання історії України в загальноосвітній школі // Історія в школі.  – 2007. – № 6. – С. 1-3.
4. Демиденко В. К. Психологічні основи засвоєння історії учнями / В. К. Демиденко. – К. : Радянська школа, 1970. – 128 с.
5. Демиденко Т. П. Шляхи і засоби мотивації пізнавальної діяльності школярів на уроках історії / Т. П. Демиденко // Історія та правознавство. – 2013. – № 6. – С. 2-5.
6. Ісаєва А. Розвиток життєвої творчості при використанні інтерактивних технологій // Сучасна школа України. – 2009. – № 5(трав.). –  С. 78-81.
7. Інтерактивне навчання: цільова програма розвитку пізнавальних і творчих здібностей учнів // Завуч. – 2003. – № 19. – С. 7-15.
8. Інтерактивні технології навчання: Методичний атлас // Завуч. Шкільний світ. – 2008. – № 28(жовт.). – Спецвипуск.
9. Карнацевич В. Л. Активізація розумової діяльності та розвиток інтелектуальних навичок учнів на уроках історії за допомогою інтелектуальних ігор / В. Л. Карнацевич // Історія і суспільствознавство в школах України. – 2011. – № 11/12. – С. 29-37.
10. Лебідь В. О. Методика викладання історії в загальноосвітнiй школі: навч.посiбник для студ.вищих пед.навч.закладiв / В. О. Лебідь. – Херсон: ХДПУ, 1999. – 142 c.
11. Мисан В. О. Сучасний урок історії: навчально-методичний посібник / В. О. Мисан. – К. : Шкільний світ, 2010. – 120 с.
12. Мокрогуз О П. Інноваційні технології на уроках історії: навч.-метод. посіб. – Х.: Основа : Тріада+, 2007. – 191 с.
13. Мороз П. Захопити, а не примусити // Історія в школах України. – 2005. – № 4. – С. 25-29.
14. Пометун О. Методика навчання історії в школі. – К.: Генеза, 2006. – 328 с.
15. Пометун О. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання / О. Пометун, Л. Пироженко. – К.: Видавництво А.С.К., 2003. – 192 с.
16. Свиридюк О. Інтерактивні методи та інноваційно-комунікаційні технології на уроках суспільно-гуманітарних дисциплін // Завуч. Сер. Шкільний світ. – 2011. – № 11(квіт.). – С. 13-16.
 

Довідка виконана 03.11.2015. Виконавець Віжічаніна Л.

Вхід