Сайт Інформаційно-бібліографічного відділу є частиною бібліотечного порталу lib.kherson.ua
Новини
25.07.2017 11:57

Читайте найкращі книги!
Сьогодні в Україні щороку з'являється значна кількість...

06.07.2017 12:52

Операція «Guten Morgen» та інші пригоди у херсонському готелі
Літо для учасників клубів «КЛІО» та «Дивослово»...

26.06.2017 11:51

"Виктор Гошкевич и его мир: семья, окружение, древности": презентація книги
Херсонці люблять історію рідного краю і з задоволенням...



Галерея


Гість | Увійти
Версія для друку

Брейн-ринг на тему: «Діти та їхні права»

Брейн-ринг – відома телевізійна гра, в основі якої лежать змагання, де стартом є складне цікаве за­питання, а фінішем – правильна відповідь. Необхідно зуміти швидко зреагувати, адже час прийнят­тя рішення обмежений.

Організаційні питання:

1.  Наявність спеціально обладнаного приміщення, кількість ігрових столів відповідає кі­лькості команд.

2. На кожному столі сигнальний пристрій або дзвінок, щоб ставити до відома ведучого про готовність команди відповідати.

3.  Згідно з умовами гри потрібний один ведучий, який одночасно є організатором і арбітром гри.

4.  У 1-му турі брейн-рингу команда повинна дати правильну відповідь на три запитання, тоді вона зможе зайняти стіл лідера.

5. Команда, яка найдовше утримається за столом лідера, вважається переможцем гри.

Питання для брейн-рингу на тему: «Діти та їхні права»

1. До якого віку, згідно правових документів, особа вважається дитиною?

2. Як ви розумієте назву «Пекінські правила»?

3.  Що за ісламським правом означає термін «кафала»?

4. У якій країні світу встановлено найнижчий віковий ценз кримінальної відповідальності?

5.  Коли було створено Дитячий фонд ООН, в якій країні знаходиться його штаб-квартира і хто його президент?

6. Як пов'язані нововведення, які регламентує Закон України «Про органи і служби у справах непов­нолітніх та спеціальні установи для неповнолітніх», з діяльністю великого педагога Макаренка?

7. Які, згідно Закону України «Про банки і банківську діяльність», права неповнолітніх щодо вкладів?

Аналіз результатів.

 Права людини : Метод. рекомендації для вчителів загальноосвіт. шкіл,
гімназій та ліцеїв / Т. Бжезовська, А. Булда, Л. Заблоцька та ін.;
Під ред. Л. Грузінової, Л. Заблоцької, І. Усенка, Г, Цвікальської. –
К. : Укр. Правн. Фундація. Вид-во «Право», 1998. – С. 123-124, 148-149.

Вхід