Сайт Інформаційно-бібліографічного відділу є частиною бібліотечного порталу lib.kherson.ua
Новини
25.07.2017 11:57

Читайте найкращі книги!
Сьогодні в Україні щороку з'являється значна кількість...

06.07.2017 12:52

Операція «Guten Morgen» та інші пригоди у херсонському готелі
Літо для учасників клубів «КЛІО» та «Дивослово»...

26.06.2017 11:51

"Виктор Гошкевич и его мир: семья, окружение, древности": презентація книги
Херсонці люблять історію рідного краю і з задоволенням...



Галерея


Гість | Увійти
Версія для друку
Наші публікації: ЕБ > Тематичні списки літератури > Педагогічні науки > Інформаційно-комункаційні технології у вивченні історії

Інформаційно-комункаційні технології у вивченні історії

1. Баханов К. О. Навчання історії в школі: інноваційні аспекти / К. О. Баханов. – Х. : Основа, 2005. – 125 с.
2. Волуца Л. Використання елементів інформаційно-комунікаційних технологій на уроках історії / Л. Волуца // Історія України. Сер. Шкільний світ. – 2014. – № 9(трав.). – С. 11-13.
3. Гук О. Можливості MS POWERPOINT при створенні мультимедійних дидактичних ігор з історії / О. Гук // Історія в сучасній школі. – 2013. – № 12. – С. 28-33.
4. Дементієвська Н. Навчальні мультимедійні презентації як засіб розвитку мислення учнів / Н. Дементієвська, Н. Морзе // Історія України. Сер. Шкільний світ. – 2013. – № 17. – С. 1-4.
5. Десятов Д. Використання дидактичного потенціалу віртуальної навчальної спільноти у процесі навчання історії / Д. Десятов, А. Сизова // Історія в школі. – 2014. – № 1/2. – С. 45-49.
6. Десятов Д. Використання мережевих технологій як засобу організації кооперативної діяльності учнів в процесі навчання / Д. Л. Десятов // Історія та правознавство. – 2013. – № 28. – С. 2-5.
7. Десятов Д. Використання навчальних можливостей YOUTUBE на уроках історії  / Д. Десятов // Історія в школі. – 2012. – № 1. –  С. 19-21.
8. Десятов Д. Використання мережевих технологій як засобу організації кооперативної діяльності учнів в процесі навчання історії / Д. Десятов // Історія в школі. – 2013. – № 7/8. – С. 16-19. 
9. Історія України. Уроки з історії культури по-новому: 7-11 кл. / голов. ред. Н. І. Харківська. – Х. : Основа, 2006. – 175 с.
10. Мокрогуз Олександр Петрович. Інноваційні технології на уроках історії: навч.-метод. посіб. / О. П. Мокрогуз; голов. ред. Н. І. Харківська. – Х. : Основа : Тріада+, 2007. – 191 с.
11. Мокрогуз О. Медіаосвіта в контексті шкільної історії / О. Мокрогуз // Історія в сучасній школі. – 2013. – № 3. – С. 27-33.
12. Мокрогуз О. Методичні засади використання мультимедійної презентації / О. Мокрогуз // Історія в сучасній школі. – 2012. – № 4. – С. 35-38.
13. Подобєд О. Віртуальні навчальні екскурсії історичними просторами України та зарубіжних країн / О. Подобєд // Історія в сучасній школі. – 2012. – № 6. – С. 27-29.
14. Романова Л. Г. Чи впливає застосування мультимедійних технологій на структуру уроку / Л. Г. Романова // Історія та правознавство. – 2014. – № 24. – С. 6-7.
15. Сігітов А. Сучасні інформаційно-комп’ютерні технології у процесі навчання історії: практичний аспект / А. Сігітов // Історія України. Сер. Шкільний світ. – 2013. – № 11(черв.). – С. 13-17.
16. Степанченко М. Інформаційно-комунікаційне забезпечення навчання історії та правознавства: практичний аспект / М. Степанченко // Історія України. Сер. Шкільний світ. – 2014. – № 20(жовт.). – С. 4-8.
17. Хворостенко С. Використання інтернет-ресурсів на уроках історії / С. Хворостенко // Історія в сучасній школі. – 2012. – № 10. – С. 24-28.
18. Шульга О. Інформаційні технології як один із сучасних засобів навчання / О. Шульга // Історія в школі. – 2013. – № 6. – С. 27-31.

Довідка виконана 27.05.2015. Виконала Віжічаніна Л.
 

Вхід