Сайт Інформаційно-бібліографічного відділу є частиною бібліотечного порталу lib.kherson.ua
Новини
16.11.2017 08:02

Уся правда про Холодний Яр: книги Юрія Горліс-Горського у Гончарівці
Той, хто вивчає історію, стає громадянином. Той,...

09.11.2017 14:45

Квест – найцікавіша форма святкування Дня української мови!
У цьому році українці вдвадцяте за роки незалежності...

09.11.2017 13:40

«Ми писали, ми писали, наші пальчики втомились...»
Сьогодні бібліографи знову продемонстрували свою активну...



Галерея


Гість | Увійти
Версія для друку
Наші публікації: ЕБ > Тематичні списки літератури > Мовознавство > Лексико-семантичні особливості англомовних рекламних текстів

Лексико-семантичні особливості англомовних рекламних текстів

1. Арнольд И. В. Лексикология современного английского языка : учеб. для ин-тов и фак. иностр. яз. / И. В. Арнольд. – 3-е изд., перераб. и доп. - М. : Высшая школа, 1986. – 295 с.
2. Елистратов В. С. О "медиевизме" современной рекламы / В. С. Елистратов // Вестник МГУ. Сер. 19. Лингвистика и межкультурная коммуникация. - 2004. - № 1. - С. 64-71. - Библиогр. в примеч.
3. Литвинова А. В. От заголовка к слогану : (Эволюция рекламных текстов в Англии, США и Россия) / А. В. Литвинова // Вестник МГУ. Сер. 10. Журналистика. - 1996. - № 3. - С. 30-35.
4. Минаева Л. В. Мультимодусность текстов печатных СМИ и рекламы / Л. В. Минаева // Вестник МГУ. Сер. 19. Лингвистика и межкультурная жоммуникация. — 2002. № 4. — С. 26-32.
5. Полубченко Л. В. Семиотика вербального и невербального в мультимедийном рекламном дискурсе / Л. В. Полубиченко, М. М. Донская // Вестник МГУ. Сер. 19. Лингвистика и межкультарная коммуникация. — 2007. -№2. - С. 36-51.
6. Прохорова Л. П. Интертекстуальность в рекламном дискурсе / Л. П. Прохорова // Вопросы филологии. – 2006. - №1. – С.44-47.
7. Раду А. І. Структурно-семантичні та стилістичні особливості англомовного рекламного тексту // Іноземна філологія : укр. наук. зб.  / редкол.: Кусько К. Я. (вiдп. ред.), Акуленко В. В., Бабiнчук I. I. та iн. - Л. : Видав. центр ЛНУ iм. I. Франка, 1999. - Вип. 111. - С. 120-126.
8. Рибачок С М. Когезія і когерентність в англомовному науковому тексті // Іноземна філологія : укр. наук. зб.  / редкол.: Кусько К. Я. (вiдп. ред.), Акуленко В. В., Бабiнчук I. I. та iн. - Л. : Видав. центр ЛНУ iм. I. Франка, 1999. - Вип. 111. - С. 156-162.
9. Розенталь Д. Е. Язык рекламных текстов / Д. Е. Розенталь, Н. Н. Кохтев. – М. : Высш. шк., 1981. – 127 с.
10. Стадульская Н. А. Вербальный товарный знак как отражение национальной культуры / Н. А. Стадульская // Иностранные языки в школе. - 2008. - № 8. - С. 82-87
11. Филимонов А. Е. К вопросу о логосе политической рекламы: анализ особенностей побудительных, вопросительных и восклицательных предложений в текстах англоязычной политической рекламы / А. Е. Филимонов // Вестник МГУ. Сер. 19. Лингвистика и межкультурная коммуникация. - 2007. - № 4. - С. 204-210. - Библиогр. в примеч.
12. Химунина Н. А. Тематическая принадлежность иллюзий в англоязычных рекламных текстах / Н. А. Химунина // Вестник Санкт-Петербург. ун-та. Сер. 2. История, языкознание, литературоведение. – 1992. - №4. – С.39-43.

Довідка виконана 03.03.2012 . Виконавець Кисельова А.

Напишіть свій коментар
Ваше ім'я
E-mail (не буде опублікований)
* Текст повідомлення

Вхід