Сайт Інформаційно-бібліографічного відділу є частиною бібліотечного порталу lib.kherson.ua
Новини
23.05.2019 08:06

Запрошуємо до подорожі літературним експресом!
І знову – літо! Попереду нас чекають канікули....

15.05.2019 13:11

Тільки наука змінить світ!
«Тільки наука змінить світ. Наука в широкому...

13.05.2019 12:35

Ботанічний сад – місце для натхнення
Учасники клубів «КЛІО» та «Дивослово»...



Галерея


Гість | Увійти
Версія для друку
Новини > Що таке академічна доброчесність та як її дотримуватися

Що таке академічна доброчесність та як її дотримуватися

23.04.2019 13:15

Ознакою освіченої особистості є вміння навчатись від інших та використовувати ці знання при створенні власних ідей і підходів, завжди віддаючи належну шану тим, хто торував їй цей інтелектуальний шлях. У цьому суть того, що називають академічною доброчесністю.
Проблема академічної доброчесності та її виховання серед студентів є актуальною і в сучасному українському суспільстві. Тому сьогодні, у Всесвітній день книги та авторського права, у Херсонській обласній універсальній науковій бібліотеці імені Олеся Гончара відбулася зустріч зі студентами Херсонського державного університету спеціальності «Туризм».

Головний бібліограф відділу наукової інформації та бібліографії Лілія Віжічаніна розповіла гостям про авторське право, про те, як його поважати, як правильно писати наукові розвідки, зберігаючи академічну доброчесність.

Особливу увагу студентів вона звернула на такі проблеми, як плагіат, компіляція, перефраз, брак бібліографічних посилань у тексті наукової роботи чи, навпаки, мозаїчний плагіат (коли особа дуже багато цитує різних авторів, дотримуючись усіх правил, проте дає дуже мало власних пояснень) тощо. Щоб цього не робити, важливо дотримуватися правил цитування.

А ось як складати бібліографічні списки використаних джерел, студенти мали змогу ознайомитися не лише теоретично, а й виконуючи практичну роботу: кожному було запропоновано зробити бібліографічний опис статті з журналів «Міжнародний туризм», «Мир туризма», «Краєзнавство» тощо, а також підручника з туризму. Із завданнями студенти впоралися відмінно, при цьому зробили для себе висновок: оформлювати список посилань грамотно – дуже корисна навичка, якою треба володіти.

Студенти дізналися більше про типи джерел та визначили переваги джерел першого порядку (неінтерпретованої інформації чи даних: дані переписів, безпосередні дані, сирі дані опитувань тощо).
Тож сподіваємося, що сучасні херсонські студенти дотримуватимуться високих етичних принципів, створюючи власні наукові розвідки чи використовуючи під час навчання різні джерела, багато з яких можна знайти у Херсонській обласній універсальній науковій бібліотеці ім. Олеся Гончара.







Вхід