Сайт Інформаційно-бібліографічного відділу є частиною бібліотечного порталу lib.kherson.ua
Новини
25.07.2017 11:57

Читайте найкращі книги!
Сьогодні в Україні щороку з'являється значна кількість...

06.07.2017 12:52

Операція «Guten Morgen» та інші пригоди у херсонському готелі
Літо для учасників клубів «КЛІО» та «Дивослово»...

26.06.2017 11:51

"Виктор Гошкевич и его мир: семья, окружение, древности": презентація книги
Херсонці люблять історію рідного краю і з задоволенням...



Галерея


Гість | Увійти
Версія для друку
Наші публікації: ЕБ > Тематичні списки літератури > Економічні науки > Використання методів Інтернет-маркетингу

Використання методів Інтернет-маркетингу

  1. Гузій С. Л. Основні інструменти і методи використання Інтернет-маркетингу в підприємницькій діяльності / С. Л. Гузій // Кримський економічний вісник : наук. журн. - 2013. - N 1 ч.1. - С. 118-120. - Бібліогр. наприкінці ст.
  2. Білецький А. Новий Інтернет-маркетинг / А. Білецький // Маркетинг в Україні : фах. журн. - 2012. - N 1. - С. 61-63.
  3. Завойко О. Социальные сети - что они дают маркетологу / О. Завойко // Маркетинг и реклама. - 2010. - N2. - С. 36-38.
  4. Зозульов О. Принципи формування маркетингової стратегії: від унітарних до інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій / О. Зозульов, О. Підмогільна // Маркетинг в Україні. - 2013. - N 3. - С. 41-48. - Бібліогр. наприкінці ст.
  5. Зюзиков А. Возможности ремаркетинга на Facebook / А. Зюзиков // Маркетинг в Україні. - 2015. - N 2(берез.-квіт.). - С. 54-60.
  6. Зюзиков А. Как выстроить воронку продаж с помощью Facebook / А. Зюзиков // Маркетинг в Україні. - 2015. - N 4. - С. 42-45.
  7. Зюзиков А. Прямые эфиры - тренд маркетинга на Facebook / А. Зюзиков // Маркетинг в Україні. - 2016. - N 4. - С. 33-37.
  8. Ілляшенко С. М. Проблеми і перспективи просування продукції вітчизняних підприємств в Internet / С. М. Ілляшенко, Т. Є. Іванова // Вісник Одеського національного університету. Сер. Економіка. - 2015. - N 20 вип.1/2. - С. 101-107 : табл. - Бібліогр. наприкінці ст.
  9. Как создавать веб-контент - https://texterra.ru/blog/e-book-kak-sozdavat-veb-kontent.html
  10. Компанєєтс М. О. Принципи проектування ефективних веб-сайтів / М. О. Компанєєтс // Молодий вчений. - 2015. - N 9 ч.2. - С. 106-109. - Бібліогр. наприкінці ст.
  11. Кузнєцова Н. Теорія та практика формування інтернет-підприємництва в Україні / Н. Кузнєцова // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Сер. Економіка. - 2011. - N 121/122. - С. 110-113. - Бібліогр. наприкінці ст.
  12. Кутовенко А. Интернет-летописцы. Сервисы кэширования веб-ресурсов / А. Кутовенко // Мир ПК. - 2011. - N 6. - С. 58-61.
  13. Мазаракі А.А. Інтернет-маркетингові комунікації в програмах е-лояльності споживачів / А. А. Мазаракі, Т. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. - 2015.  - N 12. - С. 423-429.
  14. Мар'їна О. Контент-стратегія бібліотек у цифровому середовищі / О. Мар'їна // Бібліотечний вісник. - 2016. - N 4. - С. 8-12. - Бібліогр. наприкінці ст.
  15. Наусед М. В. Как увеличить прибыль с веб-сайта / М. В. Наусед // Менеджмент и кадры: психология управления, соционика и социология. - 2011. - N 8. - С. 10-14 : ил.
  16. Окландер М. Комплекс інтернет-комунікацій у маркетингу / М. Окландер, І. Литовченко // Маркетинг в Україні. - 2008. - N3. - С. 29-35. - Бібліогр. у кінці ст.
  17. Романина Н. Как заставить маркетинг в социальных медиа работать эффективнее / Н. Романина // Маркетинг и реклама. - 2010. - N10. - С. 29-31.
  18. Рыбальченко Р. Как стать интернет-маркетологом? / Р. Рыбальченко // Маркетинг и реклама. - 2010. - N10. - С. 74-75.
  19. Скригун Н. П. E-mail як ефективний канал маркетингових комунікацій / Н. П. Скригун, К. Ю. Семененко, І. М. Авраменко // Причорноморські економічні студії. - 2016. - N 6. - С. 106-110 : табл. - Бібліогр. наприкінці ст.
  20. Смолянюк О. В. Використання соціальних мереж у маркетингових комунікаційних стратегіях підприємств / О. В. Смолянюк // Економіка та держава. - 2013. - N 5. - С. 105-108. - Бібліогр. наприкінці ст.
  21. Стелзнер М. Контент-маркетинг. Новые методы привлечения клиентов в эпоху Интернета- http://www.rulit.me/books/kontent-marketing-novye-metody-privlecheniya-klientov-v-epohu-interneta-read-272212-1.html
  22. Ткаченко Д. Секреты продвижения в социальных сетях / Д. Ткаченко // Академия гостеприимства. - 2015. - N 3/4. - С. 84-89.
  23. Филина О. "Три основы долгосрочного успеха в Интернете" / О. Филина // Маркетинг в Україні. - 2013. - N 2. - С. 51-57.
  24. Флай Д. Рейтинг тенденций в онлайн-маркетинге на 2012 год / Д. Флай // Маркетинг и реклама. - 2012. - N 1. - С. 62-67.
  25. Чумаченко Андрій. Важливість правильного позиціонування бренду в соціальних медіа / А. Чумаченко // Маркетинг в Україні. - 2011. - N 2. - С. 46-50.
  26. Шахдинарян А. Что сегодня необходимо знать об Интернет-аудитории / А. Шахдинарян // Маркетинг в Україні. - 2016. - N 5. - С. 28-31.
  27. Эффективный контент-маркетинг: пять привычек, который помогут вам выделиться // Маркетинг и реклама. - 2013.  - N 3. - С. 50-52.
  28. Язвінська Н. Маркетингова веб-стратегія підприємства - данина моді чи вимога сучасності? / Н. Язвінська, Я. Касперович // Маркетинг в Україні. - 2011. - N 2. - С. 51-54. - Бібліогр. наприкінці ст.

Довідка виконана 20.03.2017. Виконавець Тягай А.

Вхід