Імідж понад усе
Слово «імідж» міцно увійшло до нашого побуту, воно вживається в розмовній мові, часто з’являється у пресі. У громадській свідомості все більше закріплюється уявлення про імідж, як про певну цінність, від якої залежить успішність діяльності будь-якої організації чи особи.
Існує безліч визначень іміджу. Більшість із них засвідчує, що імідж (від лат. imago, imag – образ) – це образ особи або речі, який створюється засобами масової інформації, літературою, уявою або самим індивідом. Людина живе у світі образів, тобто її світ – це світ образів.
Представлення образу розраховане на залучення уваги аудиторії, і виконавець прагне привернути її повністю. Для цього важливо визначити, що може зацікавити аудиторію, розбудити її уяву, чого їй не вистачає і чим вона свідомо або підсвідомо хоче володіти.
Імідж впливає на наше життя незалежно від того, як ми до нього ставимося: визнаємо важливість чи заперечуємо його існування. Позитивний образ допомагає у спілкуванні й досягненні соціального успіху, а негативний перешкоджає спілкуванню та заважає досягненню мети. Як зазначають дослідники-практики, іміджем потрібно керувати.
Хочемо порекомендувати вам книги, які можна вважати складовою іміджу сучасної успішної людини. Усі вони є у фондах нашої книгозбірні.