Навчально-виховна гра "Правовий ерудит"
Навчально-виховна гра «Правовий ерудит»
Мета: виховувати інтерес до правових знань, формувати правову культуру.
Обладнання: плакати-девізи команд, картки з юридичними завданнями.
Огляд гри:
У грі беруть участь три команди. Обирається журі у складі 5 осіб, запрошуються представники правоохоронних органів.
Система оцінювання:
12 балів – відповідь правильна, повна;
8 балів – відповідь частково правильна, неповна;
4 бали – відповідь дуже загальна.
Хід гри
I. Підготовчий етап
Формулюється мета гри, обирається зміст, розробляється сценарій, готується обладнання, проводиться інструктаж, консультації тощо.
II. Проведення гри
Гра складається з таких раундів:
1. Розминка.
2. «Юридичний буквар».
3. Правова естафета.
4. «Логічні ланцюжки».
5. Ситуація.
1. Розминка
• Що таке обов'язок?
• Що виникло раніше – право чи держава?
• Що таке авторське право?
• Що таке правосуддя?
2. «Юридичний буквар»
• Що таке право?
• Що таке Конституція?
• Що таке держава?
• Що таке права людини?
3. Правова естафета
Підтвердіть або заперечте твердження:
- Громадянство України втрачається, якщо особа втратила законні джерела існування.
- Набуття громадянства України за народженням залежить від волі громадян.
4. «Логічні ланцюжки»
5. Практичне право «Ситуація»
III. Узагальнення. Підбиття підсумків
Визначення рейтингу кожної з команд, нагородження кращих гравців-правознавців.
Правознавство: Всеукр. конкурс «Учитель року - 2007» / Упоряд.: В. Дорошенко, О. Громська. – К. : Шк. світ, 2007. – С. 68-71.