Навчально-виховна гра "Правовий ерудит"

Навчально-виховна гра «Правовий ерудит»

Мета: виховувати інтерес до правових знань,  формувати правову культуру.

Обладнання: плакати-девізи команд, картки з юридичними завданнями.

Огляд гри:

У грі беруть участь три команди. Обирається журі у складі 5 осіб, запрошуються представники правоохоронних органів.

Система оцінювання:

12 балів – відповідь правильна, повна;

8 балів – відповідь частково правильна, неповна;

4 бали – відповідь дуже загальна.

Хід гри

I. Підготовчий етап

Формулюється мета гри, обирається зміст, розроб­ляється сценарій, готується обладнання, проводиться інструктаж, консультації тощо.

II. Проведення гри

Гра складається з таких раундів:

1. Розминка.

2. «Юридичний буквар».

3. Правова естафета.

4. «Логічні ланцюжки».

5. Ситуація.

1. Розминка

• Що таке обов'язок?

• Що виникло раніше – право чи держава?

• Що таке авторське право?

• Що таке правосуддя?

2. «Юридичний буквар»

• Що таке право?

• Що таке Конституція?

• Що таке держава?

• Що таке права людини?

3. Правова естафета

Підтвердіть або заперечте твердження:

- Громадянство України втрачається, якщо особа втратила законні джерела існування.

- Набуття громадянства України за народженням залежить від волі громадян.

4. «Логічні ланцюжки»

5. Практичне право «Ситуація»

III. Узагальнення. Підбиття підсумків

Визначення рейтингу кожної з команд, нагородження кращих гравців-правознавців.

Правознавство: Всеукр. конкурс «Учитель року - 2007» / Упоряд.: В. Дорошенко, О. Громська. – К. : Шк. світ, 2007. – С. 68-71.

 

 

Календар подій

    12 3
4 5 6 7 8 910
1112 13 14 15 16 17
1819 20 21 22 23 24
252627282930