Головна
Наші публікації: ЕБ
Тематичні списки літератури
Педагогічні науки
Виховання здорового способу життя учнівської молоді
Виховання здорового способу життя учнівської молоді
Виховання здорового способу життя учнівської молоді
- Бережна Т. Моделювання здоров'язбережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу: обґрунтування структури і критеріїв. Рідна школа. 2016. № 1. С. 37-42.
- Берзінь В. І. Психогігієнічне та психофізіологічне обгрунтування організації збереження та зміцнення здоров'я учнівської молоді. Дефектологія. 2012. № 2. С. 19-21.
- Білецька М. Формування здоров'язбережувального середовища: санітарно-гігієнічні вимоги. Завуч. Сер. Шкільний світ. 2014. № 14. С. 4-25.
- Бойченко Т. Здоров'язберігаюча компетентність як ключова в освіті України. Основи здоров'я та фізична культура. 2008. № 11/12. С. 6-7.
- Бондар Н., Черкащенко І. Здоров'язбереження у школі. Відкритий урок. 2010. № 3. С. 71-73.
- Бондарєва Л. Школа здоров'я та розвитку: упровадження здоров'язбережувальних технологій у НВП. Директор школи. Сер. Шкільний світ. 2016. № 17/18. С. 72-103.
- Борецька Н. В. Створення реклами здорового способу життя. Основи здоров'я. 2016. № 1. С. 30-34.
- Буц М. А. Формування культури здорового харчування школярів. Молодий вчений. 2017. № 9.1 спец. вип. С. 13-16.
- Волобуєва Т. Здоров'язбережувальна технологія як система заходів з охорони та зміцнення здоров'я учнів. Рідна школа. 2012. № 7. С. 35-38.
- Галушка І. Організація здоров'яспрямованої діяльності навчального закладу. Директор школи. Сер. Шкільний світ. 2013. № 4(лют.). С. 1-5.
- Гончарук О. Л. Формування здоров'язбережувальних компетентностей учнів через запровадження здоров'язбережувальних технологій. Основи здоров'я. 2019. № 6. С. 2-11.
- Гречаник О. Є. Сучасні виховні системи і технології виховання. Виховна робота в школі. 2010. № 7. С. 2-6.
- Григоренко Г. В. Формування позитивного ставлення учнів до фізичного виховання та здорового способу життя. Інноваційна педагогіка. 2019. № 13 т. 2. С. 86-89.
- Грязна С. В. Формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя учнівської молоді .Основи здоров'я. 2018. № 3. С. 6-9.
- Дехтієвська О. Здоров'язбережувальні технології: зберігаємо здоров'я молодших школярів. Початкова освіта. Сер. Шкільний світ. 2017. № 13. С. 29-38.
- Дячук Т. Учимося жити здорово!: збірка тренінгових занять. Здоров'я та фізична культура. Сер. Шкільний світ. 2017. № 9(верес.). С. 6-40.
- Єжова О. О. Здоровий спосіб життя: навч. посіб. Суми: Університетська книга, 2010. 127 с.
- Завалевський Ю. Готовність учителя до формування здоров’язбережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу: сутність і структура. Рідна школа. 2015. № 9/10. С. 11-16.
- Загороднюк В. Даючи знання – збережи здоров'я!: здоров'язбережувальна програма в школі. Здоров'я та фізична культура. Сер. Шкільний світ. 2016. № 5(трав.). С. 21-25.
- Єжова О. До питання трактування понять педагогіки здоров'я. Рідна школа. 2017. № 1/2. С. 23-26.
- Ємельяненко Т. Використання здоров'язбережувальних технологій у НВП: від «Школи сприяння здоров'ю» до «Школи, дружньої до дитини». Директор школи. Сер. Шкільний світ. 2017. № 5/6. С. 36-60.
- Івановський С. Здоров'язбережувальні технології в ЗНЗ. Директор школи. Сер. Шкільний світ. 2013. № 13/14. С. 19-37.
- Калиниченко Д. О. Здоров'язбережувальні технології як складова навчально-виховного процесу сучасної школи. Молодий вчений. 2016. № 11.1 спец. вип. С. 52-55.
- Калениченко І. О. Гігієнічні аспекти збереження здоров'я школярів. Молодий вчений.2016. № 11.1 спец. вип. С. 56-59.
- Капінус Т. В. Упровадження здоров'язбережувальних технологій у практику роботи. Основи здоров'я. 2016. № 12. С. 2-4.
- Климова В., Корогодіна-Клименко Н., Андрійчук Н. О. Технології збереження здоров'я в школі: особливості впровадження. Сучасна школа України. Сер. Шкільний світ. 2018. № 4(квіт.). С. 4-7.
- Кобан М. Ю. Педагогічні умови формування здоров'язбережувальної компетентності молодших школярів. Інноваційна педагогіка. 2019. № 12 т. 1. С. 41-44.
- Кокойло Ю. У здорових учителів – здорові діти: тренінгові заняття із формування потреби у здоровому способі життя. Здоров'я та фізична культура. Сер., Шкільний світ. 2016. № 7(лип.). С. 36-48.
- Кононенко І. О. Формування ціннісного ставлення до здоров'я у школярів. Основи здоров'я. 2016. № 11. С. 33-40.
- Котенко П. П. Організація та структура шкільного управління. Управління школою. 2015. № 13/15. С. 20-51.
- Коцур Н. Формування здоров'язбережувального простору в загальноосвітніх навчальних закладах. Рідна школа. 2012. № 11. С. 60-65.
- Кошовий С. Бути здоровим – жити здорово!: конференція. Здоров'я та фізична культура. Сер. Шкільний світ. 2018. № 2(лют.). С. 10-20.
- Кумпан І. Здоров'язбережувальні технології в сучасній школі: експериментальна діяльність школи сприяння здоров'ю. Завуч. Сер. Шкільний світ. 2017. № 22(листоп.). С. 27-30.
- Курій Л. Здоров'язберігаючий освітній процес. Відкритий урок: розробки, технології, досвід. 2014. № 10. С. 26-27.
- Кушнір В. Моделювання освітнього середовища ЗНЗ: інформатизація процесу управління. Директор школи. Сер. Шкільний світ. 2017. № 9/10(трав.). С. 4-13.
- Лагодюк В. Ю. Модель інноваційного загальноосвітнього навчального закладу. Управління школою. 2015. № 22/23/24. С. 30-48.
- Левченко І. М. Молодь обирає здоров'я: програма тренінг-курсу зі здорового способу життя для підлітків. Шкільному психологу. Усе для роботи. 2019. № 2. С. 13-20.
- Лотоцька Л. Б. Комплексний підхід реалізації політики формування здорового способу життя молоді в навчальних закладах. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2018. № 61 т. 1. С. 85-89.
- Мельник С. Інноваційний поступ гімназії: від Школи сприяння здоров'ю – до лідера сучасної освіти. Рідна школа. 2016. № 8/9. С. 12-19.
- Мешко Г. М. Формування здоров'язбережувального освітнього середовища як аспект діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». 2017. Випуск 1. С. 157-161.
- Миздренко О. М. Збереження індивідуального здоров'я підлітків шляхом формування навичок здорового способу життя. Молодий вчений. 2016. № 9.1 спец. вип. С. 118-121.
- Мігунов О. Здоровий спосіб життя як норма соціальної поведінки. Відкритий урок. 2014. № 2. С. 46-48.
- Мусієнко С. Виховання здорового способу життя в учнів школи-інтернату. Основи здоров'я. 2019. № 3. С. 18-23.
- Мусієнко В. Яким має бути здоровий спосіб життя. Здоров'я та фізична культура. Сер., Шкільний світ. 2016. № 12(груд.). С. 13-17.
- Омельченко С. Здоров'язбережувальна педагогіка: сучасні тенденції та перспективи розвитку. Рідна школа. 2012. № 7. С. 25-28.
- Оржеховська В. М. Здоровий спосіб життя: навч.-метод. посіб. Суми: Видавництво СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. 188 с.
- Остапчук О. К. Формування цінності здорового способу життя у вихованців Херсонського ліцею Херсонської обласної ради. Таврійський вісник освіти. 2016. № 2. С. 80-83.
- Павлушенко Ф. С. Використання засобів фізичного виховання для зміцнення здоров'я школярів. Основи здоров'я. 2019. № 6. С. 19-27.
- Петровська А. В. Проблема формування в учнів потреби в здоровому способі життя. Основи здоров'я. 2019. № 9. С. 8-11.
- Підборський Ю. Г. Проблеми формування здорового способу життя в сучасній загальноосвітній школі. Молодий вчений. 2016. № 9.1 спец. вип. С. 134-138.
- Полякова О. Будь активним, школяре!: чинники мотивації школярів до регулярної рухової активності. Здоров'я та фізична культура. Сер., Шкільний світ. 2018. № 5(трав.). С. 15-26.
- Прибиловська Н. В. Системний підхід до створення здоров’язбережувального середовища в загальноосвітньому навчальному закладі. Педагогічна майстерня. 2013. № 3. С. 19-26.
- Прокопчук О. А. Ми скажемо "так!" здоровому способу життя: усний журнал. Основи здоров'я. 2018. № 2. С. 40-46.
- Різник Л. Організація здоров'яспрямованої діяльності закладу освіти. Рідна школа. 2018. № 3/4. С. 41-44.
- Рясний О. Формування здоров'язбережувальної компетентності учнів. Сучасна школа України. Сер. Шкільний світ. 2014. № 2(лют.). С. 29-30.
- Свириденко С. Навчаємо бути здоровими: позакласна робота: 5-9 кл. К. : Шк. світ, 2007. 128 с.
- Свінціцька Л. Формування цінностей здорового способу життя на уроках основ здоров'я. Початкова школа. 2016. № 3. С. 37-39.
- Таймасов Ю. С. Сучасні теорія і практика здоров'язберігаючої освіти. Інноваційна педагогіка. 2018. № 5. С. 129-132.
- Таймасов Ю. С. Теоретичний аналіз сутності та змісту здоров'язбереження у психолого-педагогічній літературі. Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Сер. Педагогічні науки. 2018. № 63. С. 177-180.
- Таргоній-Коваль Р. П. Екологія дитинства – екологія здоров'я: управлінський аспект. Управління школою. 2015. № 19/20/21. С. 38-67.
- Тимченко О. Заради майбутнього: програма занять із формування позитивної мотивації до здорового способу життя. Психолог. Сер. Шкільний світ. 2017. № 5/6(берез). С. 24-38.
- Томич І. Культура здоров'я як чинник формування здоров'язбережного середовища школи: з досвіду підготовки та проведення засідання педагогічної ради. Директор школи. Сер., Шкільний світ. 2016. № 23/24. С. 92-103.
- Томич І. Упровадження здоров'язбережувальних технологій: проект «Створення моделі Школи сприяння здоров'ю». Директор школи. Сер. Шкільний світ. 2015. № 3. С. 53-57.
- Формування навичок здорового способу життя молоді / упоряд. А. Фломбойм. К. : Шк. світ, 2007. 112 с.
- Шаповалова В. Формування навичок здорового способу життя. Психолог. Сер. Шкільний світ. 2013. № 19/20(жовт.) С. 7-10.
- Шахненко В. І. Здоровий спосіб життя як сукупність чинників здоров’я. Основи здоров'я.2015. № 12. С. 8-12.
- Шахненко В. І. Підготовка старшокласників до здорового способу життя, створення сім'ї і виховання здорових дітей: теоретичні та практичні аспекти: монографія. Х. : Вид-во ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2013. 414 с.
- Щербина Ж. Ф. Управління процесом упровадження здоров'язбережувальних технологій у загальноосвітньому навчальному закладі. Таврійський вісник освіти. 2014. № 4. С. 41-48.
- Якимів С. О. Складові здорового способу життя: тренінг для підлітків. Шкільному психологу. Усе для роботи. 2019. № 4. С. 18-22.
- Яременко О. О. Формування здорового способу життя молоді: стратегія розвитку Українського суспільства. Частина 1. Київ: Державний інститут проблем сім'ї та молоді, 2004. 164 с.
Уклала: Лілія Віжічаніна. 06.01.2020.