Головна
Наші публікації: ЕБ
Тематичні списки літератури
Педагогічні науки
Дистанційне навчання у школі – вимога часу
Дистанційне навчання у школі – вимога часу
Дистанційне навчання у школі – вимога часу
- Балабан Я. Р. Система електронної підтримки освітнього процесу як новий щабель у системі освіти / Я. Р. Балабан // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Сер. Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2019. - N 69. - С. 14-18.
- Заболотня О. О. Використання тестів у дистанційному навчанні / О. О. Заболотня // Англійська мова та література : наук.-метод. журн. - 2019. - N 16/17/18. – С. 40-41.
- Іващенко А. "Перед любов'ю безсилі жах і морок смерті" (Г. Ібсен). За повістю Е. Сігела "Історія одного кохання". Методи і прийоми формування позитивної мотивації: дистанційне навчання, 9 клас / А. Іващенко // Всесвітня література в сучасній школі. - 2020. - N 6. - С. 32-34.
- Козлова Л. Б. Головні аспекти відкритої освіти як чинника розвитку української освіти / Л. Б. Козлова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2019. - N 65 т. 1. - С. 45-48.
- Красняник О. С. Дистанційне навчання: мій досвід / О. С. Красняник // Англійська мова в початковій школі. - 2019. - N 6. - С. 27-31.
- Криштанович М.Ф. Роль і значення інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі ЗВО / М. Ф. Криштанович // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Сер. Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2019. - N 68. - С. 129-133.
- Криштанович М. Шляхи впровадження сучасних інформаційних технологій та інноваційних методик викладання правознавства в закладах загальної середньої освіти / М. Криштанович // Вища освіта України. - 2019. - N 2. - С. 63-67.
- Лавренюк В. Інноваційний і традиційний підходи у викладанні лінгвістичних дисциплін / В. Лавренюк // Дивослово. - 2020. - N 2. - С. 2-5.
- Навчання вдома: практичні поради для вчителів від психологині Світлани Ройз / З. Звиняцьківська // Англійська мова в початковій школі. - 2020. - N 4. - С. 9-12.
- Навчання під час карантину: як організувати дистанційну роботу // Шкільному психологу. Усе для роботи. - 2020. - N 4. - С. 4-7.
- Назар М. М. Зв’язок суб’єктної активності й інструментарію дистанційного навчання через мережу інтернет / М. М. Назар // Теорія і практика сучасної психології. - 2018. - N 5. - С. 148-152.
- Ніколаєв Є. Як підтримати чесність дистанційного навчання? / Є. Ніколаєв // Освіта України. - 2020. - N 18/19(11 трав. - С. 10.
- Сорока В. Google Class працює як менеджер / В. Сорока // Освіта України. - 2020. - N 25(22 черв.). - С. 12-13.
- Тертиця Д.М. Методи забезпечення надійного доступу до систем дистанційного навчання / Д. М. Тертиця, М. В. Люта, І. О. Розломій // Молодий вчений. - 2017. - N 12 ч. 4. - С. 548-551.
- Федорченко С.В. Дистанційна освіта та місце психологічного забезпечення в ній / С. В. Федорченко // Молодий вчений. - 2019. - N 9. - С. 51-54.
- Школа на карантині та навчання on-line: як учні вчаться на Сірогозщині, в Херсоні та Мелітополі // Наддніпрянська правда. - 2020. - N 35/36(30 квіт.). - С. 5.
- Шулікін Д. Онлайн-можливості для всіх / Д. Шулікін // Освіта України. - 2020. - N 12(23 берез.). - С. 8-9.
Укладач: Михайленко О.В.