Методика викладання математики у початковій школі

Методика викладання математики у початковій школі

1. Билецкая С. Активация и повышение интереса учащихся к изучению математики / С. В. Билецкая // Обдарована дитина. – 2012. – № 10. – С. 13-16.
2. Бутрім В. Л. Дидактична мозаїка: математична веселочка : навч.-метод. посіб. / В. Л. Бутрім; голов. ред. Ю. Є. Бардакова. – Х. : Основа, 2005. – 128 с. – (Бібліотека журналу "Початкове навчання та виховання").
3. Головня Т. Математичний лабіринт: розвиток інтелектуальних та розумових здібностей учнів початкових класів на уроках математики / Т. В. Головня // Початкове навчання та виховання. – 2013. –  № 16/17/18. – С. 2-31.
4. Гречук В. Шляхи вдосконалення математичної підготовки молодших школярів / В. Гречук, Н. Кіщук // Початкова школа. – 2013. – № 8. – С. 25-30.
5. Калошин В. Як розвивати інтерес дитини? / В. Калошин // Початкова школа. – 2012. – № 7. – С. 59-60.
6. Кивлюк О. Можливості використання комп'ютерних ігор у навчально-виховном'у процесі початкової школи / О. Кив¬люк // Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах. – 2007. – № 6. – С. 98-103.
7. Нікітенко І. Розвиток пізнавальної діяльності школярів на уроках математики та української мови / І. Нікітенко // Початкова школа. – 2012. – № 12. – С. 23-26.
8. Овечко Н. Використання елементів ігрового навчання як засіб активізації пізнавальної діяльності молодших школярів / Н. О. Овечко // Початкове навчання та виховання. – 2013. – № 5. – С. 2-13.
9. Онищенко О. Навчальні ігри на уроках математики / О. Онищенко // Початкова школа. – 2012. – № 6. – С. 47-49.
10. Пєрмінова І. Інформаційні технології при вивченні початкового курсу математики / І. Пєрмінова // Початкова освіта. Сер. Шкільний світ. – 2013. – № 20 (трав.). – С. 13-17. 
11. Пузиревич Є. В. Створення на уроці умов для підвищення пізнавальної активності всіх учнів / Є. В. Пузиревич // Початкове навчання та виховання. – 2012. – № 10. – С. 2-5.
12. Пушкарьова Т. О. Учень і вчитель в сучасному інфор¬маційному просторі / Т. О. Пушкарьова // Комп'ютер у школі та сім'ї. – 2012. –  № 2. – С. 26-28.
13. Савченко І. Дидактичні ігри як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках математики: активні форми й методи розвитку пізнавальної діяльності учнів / І. В. Савченко // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 16/17/18. – С. 12-28.
14. Сергеева М. А. Использование информационно-коммуникационных технологий на уроках математики [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://pedsovet.org/component/option.com
15. Сухомлин Л. Форми активізації пізнавальної діяльності молодших школярів / Л. Сухомлин // Сучасна школа України. – 2009. – № 9. –  С. 49-62.
16. Сухомлинський В. Вибрані твори: в 5 т. / В. Сухомлинський. – К. : Рад. шк., 1978. – Т. 3: Серце віддаю дітям. – 1977. – 670 с.
17. Толочка М. В. Стимулювання навчально-пізнавальної діяльності учнів початкової школи / М. В. Толочка // Початкове навчання та виховання. – 2010. – № 19/20/21. – С. 29-38. 
18. Філякіна Л. Математичні варіації / Л. Філякіна – К.: Ред. загальнопед. газ., 2004. – 120 с.

Довідка виконана 13.08.2015. Виконавець Віжічаніна Л.
 

Календар подій

    12 3
4 5 6 7 8 910
1112 13 14 15 16 17
1819 20 21 22 23 24
25 26 27 282930