Розвиток ринку туристичних послуг

Розвиток ринку туристичних послуг

  1. IATI: лідер у комплексі туристичних послуг // Украинский туризм. - 2019. - N 2. - С. 28-29.
  2. Бєлоусова Н. В. Природно-ресурсний потенціал України як складова розвитку інклюзивного туризму / Н. В. Бєлоусова // Молодий вчений. - 2018. - N 7 ч. 2. - С. 178-182.
  3. Білоцерківський О. Б. Туристичні послуги як важливий аспект міжнародної торгівлі / О. Б. Білоцерківський // Інтелект XXI. - 2018. - N 2. - С. 12-15.
  4. Богдан Н. М. Розвиток внутрішнього туризму як пріоритет економічних інтересів регіону / Н. М. Богдан; М. І. Писаревський // Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2018. - N 6. - С. 188-193.
  5. Боднар В. Організація бухгалтерського обліку діяльності підприємств туристичного бізнесу / В. Боднар; В. Г. Швець // Молодий вчений. - 2017. - N 11 ч. 7. - С. 1104-1107.
  6. Борблік К. Е. Аналіз діяльності регіональних ринків туристичних послуг України / К. Е. Борблік // Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Сер., Економіка і управління. - 2019. - N 30 4 ч. 1. - С. 87-96.
  7. Борблік К. Е. Генезис понятійно-категоріального апарату дослідження сталого ринку туристичних послуг України / К. Е. Борблік // Науковий погляд: економіка та управління. - 2018. - N 3. - С. 23-29.
  8. Важинський Ф. А. Антикографічний туризм на Півдні України: стан, передумови й специфіка / Ф. А. Важинський; А. В. Колодійчук // Формування ринкових відносин в Україні. - 2019. - N 7/8. - С. 81-85.
  9. Важинський Ф. А. Перспективні напрями використання інформаційних технологій в діяльності туристичних підприємств в Україні / Ф. А. Важинський; А. В. Колодійчук // Формування ринкових відносин в Україні. - 2019. - N 2. - С. 64-69.
  10. Гук Н. А. Теоретичні засади функціонування ринку туристичних послуг / Н. А. Гук // Молодий вчений. - 2017. - N 11 ч. 7. - С. 1131-1134.
  11. Давидюк Л. П.. Україна на міжнародному ринку туристичних послуг: сучасний стан та перспективи розвитку / Л. П. Давидюк; І. В. Турлюк // Молодий вчений. - 2016. - N 12.1 ч. 3. - С. 717-720.
  12. Дружиніна В. В. Вектори розвитку авіаційної інфраструктури в контексті активізації туризму / В. В. Дружиніна // Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Сер., Економіка і управління. - 2019. - N т. 30 1. - С. 1-6.
  13. Дутка Г. Розвиток рурального туризму в Україні / Г. Дутка // Вісник Київського Національного торговельно-економічного університету. - 2018. - N 3. - С. 79-89.
  14. Дьордяк О. В. Загальна характеристика видів надання туристичних послуг та їх міжнародно-правове регулювання / О. В. Дьордяк // Право і суспільство. - 2017. - N 1 ч.2. - С. 270-274.
  15. Зільник Н. Договір про надання туристичних послуг: поняття та особливості / Н. Зільник // Підприємництво, господарство і право. - 2019. - N 11. - С. 24-29.
  16. Зінькова І. Підприємницька культура майбутніх фахівців сфери послуг і туризму: теоретичний аналіз проблеми / І. Зінькова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Сер., Теорія і практика навчання та виховання. - 2019. - N 30. - С. 68-73.
  17. Іващенко А. В. Розробка процесів управління логістикою у туристичній галузі / А. В. Іващенко; В. В. Молоченко // Молодий вчений. - 2019. - N 5. - С. 223-225.
  18. Калиниченко Л. Туризм на Херсонщине: финансовая "призма" логистики / Л. Калиниченко // Логистика: проблемы и решения. - 2019. - N 4. - С. 28-29.
  19. Ковешніков В. С. Основи проектування туристично-рекреаційних комплексів: навч. посіб./ В.С. Ковешніков; О.В. Ковешнікова. - Київ : Вид-во Ліра-К, 2019. - 287 с.
  20. Кожухівська Р. Б. Логістичний Інтернет-провайдинг у туризмі / Р. Б. Кожухівська; О. М. Саковська // Держава та регіони. Сер., Економіка та підприємництво. - 2019. - N 4. - С. 196-200.
  21. Кожухівська Р. Б. Специфіка формування рекламної діяльності на ринку туристичних послуг за умов глобалізації економіки / Р. Б. Кожухівська; Н. В. Парубок // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Сер., Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2017. - N 16 ч. 1. - С. 140-144.
  22. Леоненко Н. А. Інноваційні технології в державному регулюванні сфери туризму / Н. А. Леоненко // Публічне управління і адміністрування в Україні. - 2019. - N 13. - С. 46-49.
  23. Ляшенко А. А. Туристичні послуги: сутнісна характеристика та специфічні ознаки / А. А. Ляшенко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Сер., Право. - 2016. - N 40 т. 1. - С. 91-96.
  24. Маркетинг турпродукту: підруч. для студ. вищ. навч. закл. / Ю. О. Карягін; заг. ред. Г. Б. Мунін, О. О. Гаца - К. : Кондор, 2009. - 394 с.
  25. Монтрін І. Оцінювання ефективності реклами підприємства на ринку туристичних послуг / І. Монтрін; А. Коротєєва // Маркетинг в Україні. - 2019. - N 5. - С. 17-22.
  26. Попов В. М. Спеціальні туристичні зони: активізація розвитку туризму в регіонах / В. М. Попов; В. Е. Попов // Економіка та держава. - 2010. - N7. - С. 31-34.
  27. Птахів С. Для чого турагентові city card?  / С. Птахів // Украинский туризм. - 2019. - N 4. - С. 58-65.
  28. Смирнов І. Г. Фінансова логістика в туризмі / І.Г. Смирнов // Логистика: проблемы и решения. - 2019. - N 4. - С. 34-40.
  29. Тимкова В. А. Вдосконалення маркетингових інструментів для розробки концепції сталого розвитку туристичних підприємств / В. А. Тимкова; С. С. Савіна // Молодий вчений. - 2019. - N 5. - С. 241-245.
  30. Ткаліч Т. І. Інтеграція України до світового ринку туристичних послуг / Т. І. Ткаліч; Л. С. Царькова // Економічні студії. - 2017. - N 2. - С. 107-110.
  31. Ткаченко Т. Конвергентність ринку туристичних послуг / Т. Ткаченко; Т. Дупляк // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2018. - N 6. - С. 32-41.
  32. Трохимець О. І. Дослідження сучасного стану фінансових та економічних відносин у розвитку туризму в Україні / О. І. Трохимець; Т. В. Шелеметьєва // Держава та регіони. Сер., Економіка та підприємництво. - 2018. - N 5. - С. 46-53.
  33. Туристичні перспективи української Венеції : [розмова із Вилківським міським головою Миколою Дзядзіним] // Украинский туризм. - 2019. - N 3. - С. 32-35.
  34. Туристичні послуги в Україні: [зб. нормат. актів] / ред. В.М. Зарецька - К. : Юрінком Інтер, 2008. - 320 с.
  35. Чобаль Л. Ю. Ефективність впровадження сучасних інформаційних технологій в діяльність українських туристичних підприємств / Л. Ю. Чобаль; К. Ю. Сімех, Л. І. Тороній // Формування ринкових відносин в Україні. - 2019. - N 9. - С. 63-67.
  36. Чуєва І. О. Питання щодо забезпечення якості туристичного продукту / І. О. Чуєва; А. В. Сидорук // Молодий вчений. - 2019. - N 4.1 спец. вип.. - С. 147-151.
  37. Шевченко А. В. Особливості сучасного стану розвитку ринку туристичних послуг в Україні / А.В. Шевченко; Є.В. Сава // Проблеми системного підходу в економіці. - 2018. - N 5. - С. 45-50.
  38. Юрченко Н. І. Розвиток нових організаційних форм управління в туристичній галузі України / Н. І. Юрченко // Причорноморські економічні студії. - 2018. - N 28 ч. 2. - С. 58-62.

Довідка виконана 12.06.2020. Виконавець Федько Т.

Календар подій

     1 2 3
45 6 7 8 910
111213 14 151617
18 19 20 21 2223 24
25 26 27 28 293031