Правовий ринг

Правовий ринг

Мета проведення правового рингу: з’ясувати, які учасники знають основні поняття з правознавства, навчити їх користуватися своїми правами в різних ситуаціях, виховувати почуття відповідальності за свої вчинки. Створюється суддівська бригада, яка готує й оцінює виступи учасників. Її функції полягають у спостереженні за дотриманням правил ведення «рингу», часом, відведеним на відповіді і запитання та виконання практичних завдань. За сигналом гонга починається гра.

І період – Інтелектуальний штурм

(Учасники по черзі відповідають на запитання)

1.  Назвати одну із форм захисту прав дітей, позбавлених батьківського піклування (опіка).

2.  Місто, де були прийняті міжнародні правила здійснення правосуддя щодо неповнолітніх (Пекін).

3.  З якого віку людина може вибирати своє громадянство (з 18 років).

4.  Які основні міжнародні документи закріплюють права дитини? (Конвенція про права дитини 1989 р., Декларація про права дитини 1959 р.).

5.  Які обов’язки учнів ви знаєте? (дивитися Статут школи).

6.  Місто, в якому 10.12.1948 р. було проголошено Загальну декларацію прав дитини? (Париж).

7.  До якого віку людина вважається дитиною? (до 18 років).

8.  Які права учнів ви знаєте? (дивитися Статут школи).

9.  З якого віку наступає кримінальна відповідальність? (з 18 років).

10. Чи застосовують смертну кару до неповнолітніх? (ні).

 ІІ період – умовна назва «Агітатор»

За 2-3 хвилини представники команд мають виступити перед товаришами і переконати їх, що законодавство України дійсно захищає права дитини.

ІІІ період – конкурс «Аукціон ідей»

Представники команд намагаються запропонувати найцікавішу ідею стосовно захисту прав дитинства у світі. Ці ідеї схвалюються або не схвалюються шляхом голосування всіх учасників «рингу».

ІV період – «Хто правий?»

Учасники команд складають ситуаційні розповіді, де дитина вчинила правильно або не правильно. Команда-суперниця висловлює своє бачення проблеми.

V період – «Міра покарання»

Йде «суд» із придуманої командами справи. Команди зачитують справи злочину, а команда-суперниця виносить вирок.

 VІ період – «Конвенція прав дитини»

Учасники команд по черзі називають права дитини у різних правових ситуаціях. Виграє команда, що назвала більше прав.

 VІІ період – «Хто на що здатний»

Кожна команда малює малюнок, що коментує права дитини, дитину в різних правових ситуаціях.

У кінці гри «суддівська» бригада називає переможців.

09.05.2025
 
Стереотипи і когнітивні пастки, шляхи їх подолання: онлайн-тренінг для педагогів Херсонщини в рамках проєкту «Школа інформаційного комфорту»
08.05.2025
 
Розмова про традиції, звичаї та ритуали
07.05.2025
 
Херсон-Харків об’єднані українською: ментальне здоров’я і щоденні ритуали – тема для роздумів і розмов
06.05.2025
 
Дезінформація в соцмережах та розвагах: онлайн-тренінг для херсонських педагогів
01.05.2025
 
Депортація кримських болгар крізь призму родинної історії
30.04.2025
 
Історія в датах і постатях: онлайн-презентація «Календаря знаменних та пам’ятних дат з історії Криму і кримськотатарського народу»
29.04.2025
 
Як отримати повторні свідоцтва та витяги про державну реєстрацію актів цивільного стану в Україні
27.04.2025
 
Як зареєструвати шлюб в Україні під час війни. Шлюб з військовослужбовцем
24.04.2025
 
Граємо, читаємо, міркуємо: квітнева зустріч «єдиних»
24.04.2025
 
Презентація роману Ірини Ковальчук «Мої діти війни. Рік надії»

Календар подій

    1 234
5 6 7 8 9 1011
12131415161718
19202122232425
262728293031