Головна Книжковий майданчик Бібліографічні огляди Уміння керувати власним часом – запорука успіху: огляд книжкових бестселерів, присвячених питанню тайм-менеджменту

Уміння керувати власним часом – запорука успіху: огляд книжкових бестселерів, присвячених питанню тайм-менеджменту

Уміння керувати власним часом – запорука успіху: огляд книжкових бестселерів, присвячених питанню тайм-менеджменту

Величезна кількість завдань, безлад на робочому столі, постійні дедлайни у проектах, стрес і напруга, а часом, можливо, навпаки – суцільна рутина і нудьга...

Для більшості людей здається, що все це – невід’ємні супутники наших трудових буднів. А наприкінці дня чомусь часто виникає враження, що зробити найголовніше ми таки не встигли, забули про щось важливе. Як подолати ці відчуття?

Пропонуємо вам огляд книжкових бестселерів, присвячених питанню тайм-менеджменту, які можна знайти у фондах нашої книгозбірні.

Трейсі Брайан. Зроби це зараз: 21 чудовий спосіб зробити більше за менший час. Харків: Кн. клуб "Клуб Сімейного Дозвілля", 2016. – 111 с.

Браян Трейсі – канадський письменник, підприємець, психолог.
Браян Трейсі є головою та директором компанії Brian Tracy International, заснованої ним 1984 року в Ванкувері, Канада. Компанія дає консультації з питань лідерства, продажу, почуття власної гідності, мети, стратегії, творчості та психології успіху.

У нинішній час він є президентом трьох компаній із штаб-квартирою в Солана-Біч, штат Каліфорнія. Браян Трейсі є професійним лектором, педагогом і консультантом, а також очолює фірму «Brian Tracy International» (Солана-Біч, Каліфорнія), що спеціалізується на навчанні та консалтингу. Браян Трейсі – мільйонер.

У передмові до своєї книжки, яка стала бестселером, автор зауважує, що справ завжди буде більше, ніж ви можете зробити за наявний час, навіть якщо його багато. Ви можете навчитися контролювати свій час та життя, лише змінивши спосіб мислення, роботи і того, як даєте собі раду з нескінченною щоденною навалою обов’язків. Ви можете контролювати завдання та діяльність, лише припинивши робити певні речі й почавши витрачати більше часу на нову діяльність, якої насправді потребуєте у своєму житті.

Це видання навчить вас бути ефективним та використовувати свій час із максимальною користю. Автор розповідає, як вирішувати складні завдання й виходити із зони комфорту, контролювати свій час та життя. Він пропонує 21 практичну пораду, яку можна застосувати просто зараз! Кожну з них він перевірив на власному досвіді!

Келлер Гері. Одна справа: як робити менше, а встигати більше. – Київ : Наш формат, 2017. – 202 с.

Гері Келлер – американський бізнесмен, співзасновник і голова ради директорів Keller Williams Realty International, автор книг по досягненню життєвих цілей.

Усім відоме прислів’я: за двома зайцями поженешся – жодного не впіймаєш. Тому успішні люди мають фокусуватися на найголовнішому, виховувати власну дисципліну та жонглювати справами. Цей шлях до успіху відкривається авторами бестселера з тайм-менеджменту Гері Келлером та Джеєм Папасаном у книзі «Одна справа. Як робити менше, а встигати більше». Вони пояснюють, чому важливо мати чіткі цілі, як визначати свої довго і короткотривалі пріоритети, та як зберігати рівновагу у щоденному житті.

Рецепт успіху дуже простий – варто лише визначити одну справу, вашу справу, саме вона зробить вас щасливим у всіх сферах життя – робочій, особистій, сімейній і духовній.
 

Аллен Девід. Як упорядкувати справи: мистецтво продуктивності без стресу. – Київ : КМ-БУКС, 2018. – 391 с.

Аллен Девід – експерт, консультант з питань управління часом і особистої продуктивності. Аллен – творець популярного методу підвищення особистої ефективності Getting Things Done (GTD), автор кількох книг в цій галузі.
Девіда Аллена, називають одним із найкращих теоретиків продуктивності, тож «Як упорядкувати справи» заслуговує на вашу увагу.

Правило двох хвилин (= виконання одразу) та стандартне місце для ключів – здавалося б, дрібниці. Але подумайте лише, скільки часу на день забирають такі дрібниці, коли ключі ви знайти не можете? А наскільки це вибиває з продуктивного русла? Три розділи книги розкажуть читачеві про: важливість планування та його місце в повсякденному житті й роботі; планування на практиці; силу зосередженості і введення планування/фіксування даних у звичку та як цього досягти для тривалого використання.

Вандеркам Лора. Я знаю, як їй все вдається: тайм-менеджмент успішних жінок / Л. Вандеркам; пер. А. Кухар, літ. ред. І. Троскот - Київ : Книголав, 2018. – 430 с. - (Полиця нон-фікшн).
Експертка з тайм-менеджменту Лора Вандеркам в одному виданні зібрала практичні поради, що допоможуть жінкам переглянути ставлення до часу, навчитися все встигати та грамотно балансувати між роботою, друзями, родиною та часом на себе.

Сама Лора – мати чотирьох дітей, журналістка, блогерка та письменниця, що протягом 1001 дня досліджувала життя жінок-професіоналок та їхніх сімей. З цього дослідження Вандеркам зробила висновок: кожен може досягти всього, чого хоче, та «мати все».  Книжку поділено на 3 частини, присвячені роботі, дому та собі.
 

Руденко Алина Викторовна. Тайм-менеджмент для мам, или Как все успеть: приемы, упражнения, полезные советы / А. В. Руденко; [ред. Н. Ф. Юрченко; ил. Т. Ю. Сорудейкина]. – Харьков : Основа, 2018. – 224 с.

Ця книга для мам, яким не вистачає 24 годин на добу, щоб встигнути зробити все, що хочеться. Книжка допоможе Вам бути чудовою мамою, коханою жінкою, талановитою людиною, незамінним співробітником і уважним другом одночасно.
 

Кондо Марі. Викинь мотлох із життя!: мистецтво прибирання, яке змінить вас назавжди / М. Кондо; пер. І. Грипа, ред. Н.Я. Косенко – Харків : Кн. клуб "Клуб Сімейного Дозвілля", 2017. – 206 с. 

Кожен із нас розуміє, скільки часу займає прибирання будинку. Але правильний підхід до прибирання теж допоможе нам вивільнити час на інші, цікавіші речі. Книжка Кондо Марі «Викинь мотлох із життя!» змінює існуючий хід справ раз і назавжди. Автор дає цінні поради про те, як звільнитися від усього зайвого і знайти місце для найважливішого. І це стосується не лише матеріальних благ.

Марі Кондо – фахівець з наведення порядку в будинку, консультант і автор книг із організації домашнього побуту.
Сподіваємося, що наявність плану з розстановкою пріоритетів і правильний підхід до виконання завдань допоможуть вам у щоденних справах не втратити головного, встигнути зробити саме те, що приведе до необхідного результату, і при цьому сприятиме вашому гарному самопочуттю.

 

Сазерленд Д. Scrum: навчись робити вдвічі більше за менший час : інноваційний метод управління проектами в житті та бізнесі] / Джефф Сазерленд; пер. з англ. Я. Лебеденка. – 2-ге вид. – Харків: Клуб Сімейного Дозвілля, 2018. – 279 с.

У книжці автор висвітлює сутність унікальної методики Scrum, яка руйнує стереотипи щодо методики управління проєктами. В основі даної методики — команда, що має надзвичайне почуття мети, самоорганізовується та самоуправляється, а навички її учасників підсилюють одна одну навіть без зусиль з їхнього боку.

Ідея Scrum народилася у колишнього воєнного льотчика Джеффа Сазерленда — технічного директора компанії, що створювала першу в США мережу онлайн-банкоматів. Коли всі терміни здачі проєкту були прострочені, бюджет майже вичерпаний, а програма не працювала, він зрозумів: у світі нових технологій старі методи організації праці вже не діють. Винайдений ним ступінчастий процес розробки проєкту, що згуртовує команду навколо Scrum-майстра, дозволив підвищити ефективність праці у декілька разів! Автор переконаний, що за допомогою Scrum можна радикально змінити діяльність підприємства практично в будь-якій галузі.

Стратегія Scrum застосовується в розробці програм для баз даних ФБР і під час підготовки космічних польотів, кадетами у Вест-Пойнті та бригадами ремонтників, відкриваючи нову епоху методів управління та контролю.

Коментарі

Напишіть свій коментар

Календар подій

    12 3
4 5 6 7 8 910
1112 13 14 15 16 17
1819 20 21 22 23 24
252627282930