Підготовка дошкільнят до школи

Підготовка дошкільнят до школи

  1. Архипова В. Готовність дітей до школи: граючись, розвиваємось: корекційно-розвивальна програма готовності до навчання / В. Архипова // Психолог дошкілля. Сер. Шкільний світ. – 2012. – № 2(лют.). – С. 1-24.
  2. Берник О. Н. Програма підготовки майбутніх першокласників до школи / О. Н. Берник, І. К. Козак, Г. Д. Лущанець // Розкажіть онуку. – 2012. – № 1/2(січ. – С. 119-124.
  3. Власюк О. Психологічні аспекти адаптації першокласника до навчання в школі / О. Власюк // Актуальні проблеми практичної психології. – Херсон, 2006. – С. 300-301.
  4. Головань Н. Ми готові до школи? / Н. Головань. – Кіровоград, 1994. – 72 с.
  5. Гресь А. Велика книга батьківських секретів  / А. Гресь. – Харків : Основа, 2017. – 288 с.
  6. Грицкова Ю. В. Формування педагогічної культури батьків майбутніх першокласників в умовах закладу дошкільної освіти / Ю. В. Грицкова, В. О. Кириліва // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. – 2019. – № 66 т. 1. – С. 47-50.
  7. Колосова О.В. Адаптація першокласників до шкільного життя засобами театралізації  / О. В. Колосова, Л. Ф. Севастьянова, О. С. Рудишина // Молодий вчений. – 2019. – № 5.2 спец. вип. – С. 143-148.
  8.  Кочерга О. Дошкільник на порозі школи  / О. Кочерга // Палітра педагога. – 2017. – № 3. – С. 3-5.
  9.  Кролівець Ю. В. Опис психодіагностичного комплексу вивчення психологічних особливостей усного розповідного мовлення дітей дошкільного віку  / Ю. В. Кролівець // Теорія і практика сучасної психології. – 2019. – № 1 т. 2. – С. 53-57.
  10.  Кулажко М. А. Особливості адаптації дітей молодшого шкільного віку до умов освітньо-виховного простору / М. А. Кулажко, О. Ф. Кисла // Інноваційна педагогіка. – 2019. – № 15 т. 1. – С. 101-104.
  11. Нечитайло Т.А. Психологічна допомога дітям в адаптації до першого року навчання  / Т. А. Нечитайло, Г. С. Фесун, Т. М. Канівець // Молодий вчений. – 2019. – № 7.1 спец. вип. – С. 45-47.
  12.  Ніщенко Н. Є. Психолого-педагогічні проєкти як чинник формування обдарованості першокласників / Н. Є. Ніщенко // Шкільному психологу. Усе для роботи. – 2019. – № 12. – С. 4-13.
  13.  Панасенко Е.А. Адаптація і дезадаптація у дітей дошкільного віку: проблеми психодіагностики та психокорекції / Е. А. Панасенко, В. М. Ремізова, С. А. Нестерова // Молодий вчений. – 2019. – № 10.1 спец. вип. – С. 5-8.
  14.  Панасенко Е.А. Психологічний супровід гіперактивної дитини-дошкільника: теоретичні й прикладні підходи  / Е. А. Панасенко, О. А. Ліхно // Молодий вчений. – 2018. – № 10.1 спец. вип. – С. 83-86.
  15.  Панасенко Е.А. Психолого-педагогічний супровід дітей дошкільного віку у стресових станах  / Е. А. Панасенко, А. А. Мороз, О. А. Ковальова // Молодий вчений. – 2019. – № 10.1 спец. вип. – С. 1-4.
  16. Пелех Н. В. Незабаром – до школи : що таке психологічна готовність до школи / Н. В. Пелех // Дошкільний навчальний заклад. – 2016. – № 5. – С. 2-12.
  17. Попович Н. Р. Майбутні першокласники : рекомендації щодо проведення підготовчих занять із дітьми та організації методичної роботи з батьками / Н. Р. Попович // Дошкільний навчальний заклад. – 2015. – № 5. – С. 2-26.
  18. Скороходова Н. О. Учителю, яким буде твій майбутній учень? : готуємо дітей до навчання у школі / Н. О. Скороходова // Початкове навчання та виховання. – 2014. – № 7/8. – С. 77-79.
  19. Фадєєва І. В. Перші сходинки : свято зустрічі майбутніх першокласників / І. В. Фадєєва, Н. В. Маковій // Початкове навчання та виховання. – 2018. – № 13/14/15. – С. 115-118.
  20. Шамрило О. Г. Формування мовленнєвої компетентності першокласників засобами дидактичної гри / О. Г. Шамрило // Початкове навчання та виховання. – 2019. – № 34/35/36. – С. 5-31.

Підготувала: бібліограф Л.М. Віжічаніна

Календар подій

    12 3
4 5 6 7 8 910
1112 13 14 15 16 17
1819 20 21 22 23 24
25 26 27 282930