Головна Наші публікації: ЕБ Тематичні списки літератури Педагогічні науки Сучасні підходи до викладання зарубіжної літератури в умовах розбудови нової української школи

Сучасні підходи до викладання зарубіжної літератури в умовах розбудови нової української школи

Сучасні підходи до викладання зарубіжної літератури в умовах розбудови нової української школи

  1. Дмитренко К.А. Звичайні форми роботи – новий підхід: розвиваємо ключові компетентності. Зарубіжна література в школі. 2018. № 13/14. С. 3- 25.
  2. Злисун С. В. Технологія критичного мислення як засіб активізації пізнавального потенціалу учнів. Зарубіжна література в школі. 2018. № 7/8. С. 3-16.
  3. Кириченко В. Букрев'ю як прийом критичного мислення. Всесвітня література в сучасній школі. 2018. № 4. С. 33 –35.
  4. Киян Т. В. Нестандартні форми роботи на уроках зарубіжної літератури та в позакласній діяльності. Зарубіжна література в школі. 2018. № 3/4. С. 15-19.
  5. Клочек Г. Літературна освіта в новій українській школі: стратегія і тактика реформування. Дивослово. 2017. № 2. С. 2-11.
  6. Ключові зміни в оновлених навчальних програмах 5-9 класів (за результатами обговорення на платформі EdEra та у предметних робочих групах). Українська мова і література в школах України. 2017. № 7/8.                С. 3-29.
  7. Кузнецова О. Застосування методу аналізу ситуацій (case-study) для формування самостійності учнів на уроках. Всесвітня література в школах України. 2018. № 4. С. 18-19.
  8. Кузь В. Г. Нова українська школа за концепцією розвитку освіти на період 2015-2025 рр.  Педагогіка і психологія. 2017. № 1. С. 21-26.
  9. Ліпатникова С. В. Сучасні підходи до літературної освіти в умовах розбудови Нової української школи. Зарубіжна література в школах України. 2018. № 5. С. 36-37.
  10. Марченко А. С.  Формування компетентної особистості на уроках зарубіжної літератури. Зарубіжна література в школі. 2018. № 3/4. С. 20-22.
  11. Ніколенко О. Компетентності – сходинки до сучасного світу. Всесвітня література в школах України. 2018. № 1. С. 2-7.
  12. Ніколенко О. Сучасні європейські технології освіти: Storytelling. Зарубіжна література в школах України. 2018.  № 4. С. 2-5.
  13. Оленіч В. І. Особистісно орієнтований підхід на уроках зарубіжної літератури. Зарубіжна література в школі. 2018. № 7/8. С. 17-29.
  14. Павлюченко Т. М. Творчі, пошуково-дослідницькі завдання на уроках зарубіжної літератури: 9-11-ті класи. Зарубіжна література в школі. 2018. № 13/14. С. 67-70.
  15. Пономаренко С. П. Розвиток навичок критичного мислення на уроках словесності. Зарубіжна література в школі. 2018. № 3/4. С. 23-35.
  16. Приходько О. Ю. Принципи інтеґрації ключових компетентностей у концепції Нової української школи. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Рівне : РДГУ, 2017. Вип. 15 (58). С. 123-127.
  17. Рак В. У пошуках себе й високого польоту: ігрові й творчі завдання до циклу уроків із вивчення літератури ХХ-ХХІ століть. Зарубіжна література. Сер. Шкільний світ. 2018. № 6(черв.). С. 66-73.
  18. Сірко А. Г. Використання новітніх педагогічних технологій на уроках зарубіжної літератури. Зарубіжна література в школі. 2017. № 21/22. С. 32-39.
  19. Сметаніна Т. Критичне мислення на уроках зарубіжної літератури. Всесвітня література в сучасній школі. 2018. № 3. С. 33-36.
  20. Тіхомірова О. Ігрове навчання на уроках зарубіжної літератури. Всесвітня література в сучасній школі. 2018. № 3. С. 22-30.
  21. Шевченко Н. М. Використання інноваційних технологій на уроках зарубіжної літератури. Зарубіжна література в школі. 2018.  № 3/4. С. 3-14.

Довідка виконана 19.03.2020. Виконавець Віжічаніна Л.

 

 

Календар подій

    12 3
4 5 6 7 8 910
1112 13 14 15 16 17
1819 20 21 22 23 24
25 26 27 282930