Головна
Наші публікації: ЕБ
Тематичні списки літератури
Педагогічні науки
Сучасні підходи до викладання зарубіжної літератури в умовах розбудови нової української школи
Сучасні підходи до викладання зарубіжної літератури в умовах розбудови нової української школи
Сучасні підходи до викладання зарубіжної літератури в умовах розбудови нової української школи
- Дмитренко К.А. Звичайні форми роботи – новий підхід: розвиваємо ключові компетентності. Зарубіжна література в школі. 2018. № 13/14. С. 3- 25.
- Злисун С. В. Технологія критичного мислення як засіб активізації пізнавального потенціалу учнів. Зарубіжна література в школі. 2018. № 7/8. С. 3-16.
- Кириченко В. Букрев'ю як прийом критичного мислення. Всесвітня література в сучасній школі. 2018. № 4. С. 33 –35.
- Киян Т. В. Нестандартні форми роботи на уроках зарубіжної літератури та в позакласній діяльності. Зарубіжна література в школі. 2018. № 3/4. С. 15-19.
- Клочек Г. Літературна освіта в новій українській школі: стратегія і тактика реформування. Дивослово. 2017. № 2. С. 2-11.
- Ключові зміни в оновлених навчальних програмах 5-9 класів (за результатами обговорення на платформі EdEra та у предметних робочих групах). Українська мова і література в школах України. 2017. № 7/8. С. 3-29.
- Кузнецова О. Застосування методу аналізу ситуацій (case-study) для формування самостійності учнів на уроках. Всесвітня література в школах України. 2018. № 4. С. 18-19.
- Кузь В. Г. Нова українська школа за концепцією розвитку освіти на період 2015-2025 рр. Педагогіка і психологія. 2017. № 1. С. 21-26.
- Ліпатникова С. В. Сучасні підходи до літературної освіти в умовах розбудови Нової української школи. Зарубіжна література в школах України. 2018. № 5. С. 36-37.
- Марченко А. С. Формування компетентної особистості на уроках зарубіжної літератури. Зарубіжна література в школі. 2018. № 3/4. С. 20-22.
- Ніколенко О. Компетентності – сходинки до сучасного світу. Всесвітня література в школах України. 2018. № 1. С. 2-7.
- Ніколенко О. Сучасні європейські технології освіти: Storytelling. Зарубіжна література в школах України. 2018. № 4. С. 2-5.
- Оленіч В. І. Особистісно орієнтований підхід на уроках зарубіжної літератури. Зарубіжна література в школі. 2018. № 7/8. С. 17-29.
- Павлюченко Т. М. Творчі, пошуково-дослідницькі завдання на уроках зарубіжної літератури: 9-11-ті класи. Зарубіжна література в школі. 2018. № 13/14. С. 67-70.
- Пономаренко С. П. Розвиток навичок критичного мислення на уроках словесності. Зарубіжна література в школі. 2018. № 3/4. С. 23-35.
- Приходько О. Ю. Принципи інтеґрації ключових компетентностей у концепції Нової української школи. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Рівне : РДГУ, 2017. Вип. 15 (58). С. 123-127.
- Рак В. У пошуках себе й високого польоту: ігрові й творчі завдання до циклу уроків із вивчення літератури ХХ-ХХІ століть. Зарубіжна література. Сер. Шкільний світ. 2018. № 6(черв.). С. 66-73.
- Сірко А. Г. Використання новітніх педагогічних технологій на уроках зарубіжної літератури. Зарубіжна література в школі. 2017. № 21/22. С. 32-39.
- Сметаніна Т. Критичне мислення на уроках зарубіжної літератури. Всесвітня література в сучасній школі. 2018. № 3. С. 33-36.
- Тіхомірова О. Ігрове навчання на уроках зарубіжної літератури. Всесвітня література в сучасній школі. 2018. № 3. С. 22-30.
- Шевченко Н. М. Використання інноваційних технологій на уроках зарубіжної літератури. Зарубіжна література в школі. 2018. № 3/4. С. 3-14.
Довідка виконана 19.03.2020. Виконавець Віжічаніна Л.